[smartdoctor] Zavod za HMP

  • From: Gordana Knezevic Milicic <knezevicmilicic@xxxxxxxxx>
  • To: pravi KoHOM <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 12 Jan 2012 01:12:32 +0100

ZAVOD ZA HITNU MEDICINU u Bjelovaru

10 tehničara radi u prijavno dojavnoj službi -

(prošli nekakvu edukaciju)

zapravo jedva da nešto rade , "dobit će dekubitus na guzici" od sjedenja
(izjava jednog od zaposlenika Zavoda za hitnu medicinu)

Često odbijaju hitne a šalju ekipu na nehitne slučajeve (očito se radi o
osobama nedoraslim zadatku)

ONI ODLUČUJU O IZLASKU EKIPE !!!!

Doktori im ne mogu ništa niti reći ,a kamoli utjecati na njihovu odluku.

Imaju preporuku  (od Maje Grbe) svuda šalji tim 1 ,da se slučajno ne bi
nešto dogodilo, a tim 2 samo ako je tim 1 na izlasku.

Doktori (iz tima 1 ) ubijaju se radeći na izlascima ,rješavajući
gerijatrijsku problematiku,a propuštaju hitna stanja (jer ne odlučuju o
izlasku)

Noću ,iza 21.00 rade ambulantu (iako je Grba rekla da nemaju više
ambulantu, a potom poslala drugačiji dopis...)

Dakle doktori se ubijaju radeći u sklopu tima 1 i u noćnoj ambulanti
(pacijenata je  "kao nikada").Rade bez predaha.

Tehničari i sestre iz prijavo-dojavnoj jedinici- praktički ne rade ništa,.
a imaju velike ovlasti ...

Tim dva isto skoro ništa ne radi i puno rjeđe je na terenu nego tim 1-krtko
dosađuju se

Naš Centar ima 8 administrativnih radnika: podijelili su službenike sa
Domom zdravlja. Tako , službenica iz Čazme radi u sanitetskoj službi,
pravnik iz Garešnice radi kao "osobni pravni savjetnik " ravnatelja Zavoda.

Nekoliko službenica nemaju praktički nikakve zadatke.

Koordinator u Zavodu je med  sestra iz hitne koja više ne radi sestrinski
posao, nego administrativni sa službeničkim radnim vremenom (do 15.00) i
više ne dežura.

Savjetnik za medicinska pitanja ravnatelju (viši med tehničar sa završenim
studijem za menadžere ili tako nešto), je dr SOM koja dobiva dodatak na
funkciju, ali dežura u Zavodu i šefica je hitne medicine.

Jedan od zaposlenika je i domar, kojeg su naslijedili od DZ,Morali su ga
prihvatiti u podijeli administrativnog osoblja.

Ugovor sa HZZO-om je sklopljen negdje 11. ili 12. mj 2011 iako rade od 07.
mj. Plaće su isplaćivali posudbom sredstava od DZ (????)

10.01.2012. obavještava me obitelj Janka Krčelja da ih je sestra iz KNJ
,koja ide previjati pacijenta zbog opsežnih opekotina i ožiljaka nakon
plastične op u Zgb.

Sestra iz KNJ obavještava kćerku da je pacijentu pomodrila jedna
potkoljenica od jutra, a da su mu prsti ljubičasti. Interesirala se šta da
poduzmu. Zamolila sam da pita sestru, da li je noga otečena i hladnija od
druge. Odgovor je bio potvrdan. Savjetovala sam da se zove hitna jer da bez
pregleda ne mogu dati uputnicu ,inače bih da sam ga pregledala mogla dati
uputnicu i putni nalog za sanitet,jer je pacijent nepokretan. Preporučila
sam da se ne čeka i da će vjerovatno biti hositaliziran na kirurgiju,te
savjetujem poziv hitne pomoći tima 1 ,jer je neophodan liječnički pregled i
prosjena ugroženosti.

Nakon nekog vremene mi se javlja sestra Dara  iz "hitne" i kaže d je dobila
dojavu ali da "ima obe ekipe na terenu". Rekla sam da će se ekipe vrtiti.
Ona je rekla da će doći za sat vremena ,a da je "to za kućnu posjetu,,,".
Pitla sam da li su joj rekli o čemu se radi. Odgovorila je DA. Rekla sam
joj "kako Vam  uopće pada na pamet da  ,nakon što ja kažem da je nešto za
hitnu, Vi meni samouvjereno izjavljujete da"je to za kućnu". Rekla sam da
ona može imati svoje mišljenje i dozvoljavam da nije dobro procijenila
situaciju,ali se doktoru može obratiti samo sa "...mislim da bi to bilo za
kućnu..." što daje mogućnost da doktor prijavno-dojavnoj službi
objasni,zašti nešto zaista JESTE za hitnu. Dara se ispričla zato što nije
rekla da "ona misli..." i da ne sumnja u moju stručnost. Rekla sam da
svojim ponašanjem govori drugačije, ali da je sasvim pogrešno procijenila
situaciju i da je pacijent hitan. Rekla je da će "ona imati neki tim za sat
vremena" na šta sam ja rekla da je to puno prje od 20.00 i kasnije ,kada ja
mogu doći,a da se,vjerovatno radi o tromboemboliji i da pacijent mora hitno
na kirurgiju.

Nakon oko 1-2 sata je došla kćerka pacijenta i rekla da je dr Koprek
(kirurg) rekao da će vjerovatno morati amputirati nogu,ali da će se kroz
neko vrijeme pokušati boriti sa heparinom.

Uzgred ,sestra Dara je poslala tim 2 , jer je tim 1 bio na intervenciji.
Tim dva,nakon povratka,referira sestri Dari ,šta su na izlasku "našli".

Dežurni doktor MORA javljati sestri iz prijavno-dojavne službe:kada su
krenuli, kada su stigli na mjesto intervencije...i slične podatke koje
nemaju veze sa stručnim radom, nego za pokrivanje eventualnih propusta i
ispunjavanje formalnosti koje evidentira osoba iz prijavno.dojavne
službe.Možete misliti: izađete na saobraćajku ili na edem pluća,a vi se
prvo idete javiti nekoj sestri Dari da ste stigli na mjesto događaja. To će
valjda služiti dr Maji Grbi da napravi najgluplju statistiku: ekipa 1 izađe
prosječno za 2.83 minute namjesto intervencije....i to će, valjda ,značiti
daje ekipa uspješna i stručna.

Položaj doktora je katastrofalan, robovski i ponižavajući.

U timu 2 u Čazmi (koji nema tim 1)  radi tehničar koji je iz školskih klupa
upao na to radno mjesto. Šta mislite kako će se snaći u ovom važnom i
odgovornom poslu.

Uzgred zaposlenici imaju instrukcije da o Centru "govore lijepo".

Pozdarv

Gordana