[smartdoctor] Zagrebački sastanak i specijalizanti obiteljske medicine

  • From: Dijana RS <dijana.rs1@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 13 Jun 2012 10:36:11 +0200

Poštovana kolegice i profesorice,

Iskreno, vrlo sam iznenađena Vašim mailom i komentarom o voditelju izvana
jer je u pozivu sve lijepo napisano i ne treba ništa čitati između redova.
Citiram iz poziva: "*U privitku vam šaljem pozivnicu za sastanak
obiteljskih liječnika grada Zagreba u organizaciji IO KoHOM-a. "*
* *

Mislim da je sa ovom rečenicom sve jasno. I da nema potrebe za bilo kakvom
diskusijom na tu temu. Bilo pozitivnom, bilo negativnom intonacijom.

A iskreno mi je žao što je poziv poslužio kao podloga nekom sasvim drugom
razlogu. A to su specijalizanti i Vasco da Gamma Movement ( VdGm).

No, kako ste me javno prozvali, moram Vam javno i odgovoriti i podsjetiti
Vas na stvari koje ste vi možda zaboravili, ali ja nisam.
A to je da sam nakon imenovanja u Europian council Vasco da Gamme u WONCI
Vas osobno na jednom skupu ( 2010 godine) zamolila da me primite bilo u
Vašem uredu na Štamparu, bilo u Vašoj ordinaciji i da Vam izložim neke
ideje oko aktivnije uloge specijalizanata u samom procesu specijalizacije,
kao i u mogućnosti izrade tadašnjeg kurikuluma. I to upravo kao osobi koja
se tijekom moje same specijalizacije pokazala kao jedna od najprisupačnijih
i najkomunikativnijih osoba na našoj katedri.
I odmah ste se složili da može.
No kada sam telefonom želejla potvrditi termin sastanka u Vašoj ordinaciji,
ispričali ste se predavanjem koje je DNOOM održavao negdje diljem Lijepe
naše. I dogovorile smo drugi termin.
I nakon toga ponovno slijedi moja potvrda drugog termina telefonom. I onda
ste mi rekli ( telefonski) da Vi ne znate koji bi bio smisao našeg sastanka
jer da ćete Vi specijalizante uvijek u svemu deklarativno podržati, ali da
stvarno ne vidite razlog za naš susret i što bi nam Vi mogli pomoći. Jer
kurikulum je ionako stvar katedre ( što ste apsolutno u pravu) , a za
ostale stvari nema potrebe da se sastajemo.

Također smo Vas pozvali na prošlom kongresu KoHOM-a na okrugli stol o
specijalizaciji, ali na žalost zbog sastanka katedre niste mogli
prisustvovati okruglom stolu na kojemu je bila prof. Vrcić Keglević, kao i
člana radne skupine za harmonizacije specijalizacija dr. Sekelj Kauzlarić
koja je ujedno bila i moderator okruglog stola.

Nikada nisam mislila da je ovakve stvari potrebno iznositi široj javnosti i
kolegama. Ali, ovaj Vaš mail me ponukao da kolegama ipak ispričam kako je
tekao naš razgovor. I da ja nisam zaboravila poziv za suradnju i pomoć. Jer
osobno smatram da specijalizanti i DNOOM mogu surađivati i da trebaju
surađivati.

A što se tiče suradnje ili nesuradnje sa prof. Vrcić Keglević, suradnja
je ostvarena ( bar u nekom segmentu), a kolio Vi zante ili ne znate o tome,
u taj dio priče se ja ne miješam.

A daljnju suradnju specijalizanata i DNOOM-a, prepuštam svom nasljedniku
ili nasljednici u Vasco da Gammi jer moj mandat ističe nakon ovogodišnje
WONCE.

S poštovanjem,
Dijana Ramić Severinac