[smartdoctor] Re: Uvjerenje za pojas u autu

  • From: "itomic" <irenat@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 9 Sep 2014 23:33:04 +0200

Kako je Pravilnik pitijski napisan , takav je i odgovor ( sada već bivšeg)
Ministra . Ništa novo .. mi smo bar navikli raditi u pitijskim
okolnostima...izmedju ostalog i  u okolnostima u kojima sve institucije donose
Zakone i Pravilnike koji KAO jamče sigurnost i red ... Pouzdati se u sebe, svoj
zdravi razum , obrazovanje te  cjeloživotno učenje .. A pri tome paziti i  na
svoj “rep” ..I stajati iza , ispred, nad i ispod vlastite odluke...
ne stavljati svoj potpis i faksimil na bilo što ( jest da papir trpi sve , ali
cijenimo svoj trud koji nas je doveo do toga da se traži taj naš potpis i
faksimil )
procijeniti svaki pojedinačni slučaj i dati si vremena to odraditi ( sa sobom,
S pacijentom ..) – trebam potvrdu baš sad – rekla službenica MUPa da smo
potpišete - ma nemoj !
zabilježiti u karton svaku svoju odluku i argumente /činjenice KOJE su nas
vodile u odluci
ako Pravilnik ( pa i Ministar tako kaže ) predviđa da “ ako ne znamo” pitamo
tko zna ( a zna moš si mislit ) pitajmo , ok .. ciljana uputnica, ciljano
pitanje u uputnom pismu . ok
Želimo pomoći našem pacijentu da mu pojas ne naškodi , primum non nocere .. ok
, želimo da mu ne naškodi i ne stavljanje pojasa  – odvagnuti i ne naškoditi (
tako i pacijentu reći – o ovome moram dobro razmisliti, procijeniti – hoću li
vas svojim potpisom ( kako samo tako reče službenica MUPa “ kaj god “ ) ubiti
ili spasiti ?? Dajte mi vremena .. a dajte i sebi vremena ...
Nema nam druge , s ovakvim Pravilnicima, odgovorima Ministara i naputcima
anonimnih službenica MUPa ..) ( za ovu zadnju mi se zapravo živo fućka , za
prethodne – ah što napisati )
ITV