[smartdoctor] Uvjerenje za pojas u autu

  • From: Darja Bestvina <darja.bestvina@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 8 Sep 2014 23:33:24 +0200

Drage kolegice i kolege, trebam pomoc.
U petak mi se pojavio pacijent sa isprintanim Uvjerenjem koje je dobio u
MUP-u, pa neka ja samo potpisem ( rekla sluzbenica!). Na potvrdi pise da se
TRAJNO  oslobadja koristenja pojasa u autu. Pacijentu 2009.  zbog ca
zeluca ucinjena tot. gastrektomija ali se do sada nije zalio da mu smeta
pojas. U 4. mj odstranjen benigni tm na jetri, rana uredno zarasla ali mu
sad bas jaaaako smeta pojas. Znam da smo o tome pricali na Vijecu u Opatiji
ali ne znam da li je nesto promijenjeno. Koje su uopce indikacije za to
(ako budem morala pisati)?
Puno pozdrava, Darja