[smartdoctor] Uputstvo za primjenu imunoglobulina

  • From: "Magdalena Nardelli" <ambulanta-babino-polje@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 13 Feb 2015 09:49:51 +0100

Iz Medical Intertrade  naručila sam Tetagam P imunoglobulin. Uputstvo je samo
na njemačkom jeziku. Iz firme nisu uspjeli pronaći prijevod niti uputu na
engleskom. Kažu da lijekovi iz interventnog uvoza  nemoraju imati
prijevod.Ponavlja se priča od prošle godine i uputstva za cjepivo Tetana na
poljskom. Tada sam svu prepisku poslal IO KoHoma-jesmo li pokušali što i kakav
je rezultat?Pozdrav s Mljeta,Magdalena

---
avast! antivirus zaštita je aktivna stoga ova e-pošta nema virusa i
zlonamjernih programa.