[smartdoctor] Re: RUDAN -o eu

  • From: "Bozena Sankovic" <bozena.sankovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 14 Jan 2012 19:55:29 +0100

Al još nisam videla da bi netko iz Londona došao živjet u Hrvatsku. Inače,
slažem se s svime što je rekla Rudan. Ali kad pogledam ljude koje znam ( moji
suvremenici )  koji su otišli van – nisu se vratili ili zažalili....

Istina i Bog, priča mi mama kada su braća njenog tate migrirala u SAD jedan se
vratio sa koferom sa kojim je i otišao, većina je zapravo prošla sukladno
civilizacijskim normama. To ne znači da će se EU prema nama odnositi kao prema
jednima od njih , pretpostavljam da ćemo im biti krava za izmusti vodu,
energiju, novce, jeftinu radnu snagu. Ali mislim da ako bi se npr. ja kao
pojedinac/radnik/intelektualac/građanin  infiltrirala među  amerikance ili
kanađane ili australijance da bih zapravo mogla živjeti njihov život.