[smartdoctor] Re: Potvrde za bolovanje za strance

  • From: "Nada Marković " <ambulanta1-privlaka@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 25 Jul 2014 22:42:50 +0200 (Central European Daylight Time)

Ovaj obrazac je samo
Obavijest (Potvrda)o otvaranju bolovanja inozemnom pacijentu-to pac.nosi u
HZZO-
Bolovanje mi otvaramo, -..ono  traje ..?...zatvaramo  i  izdajemo
hranarinsku doznaku koju također pac.nosi u HZZO- odn. u svoju zemlju
To je tako već odavno.

A što se tiče plaćanja-
Za svaki točan račun, s točno upisanim matičnim podacima s Eu-carda,
HZZO - sve " do u lipu"  uredno plati..
 Pozdrav
dr.Nada Marković