[smartdoctor] Re: Potvrde za bolovanje za strance

  • From: "Marija Gluhak" <marija.gluhak@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 25 Jul 2014 21:17:27 +0200

Ako mogu pomoći - nedavno sam imala slučaj pacijenta sa prometnom nezgodom -
fraktura podlaktice uz razna natučenja, radilo se o Italiji.
Ovakakv obrazac kakav je kolegica poslala ispuni se u dva primjerka i prema
naputku djelatnice HZZO-a napiše se datum do kad predviđamo bolovanje. Ako
ispod tog datuma napišemo zaključno tada više ne može koristiti bolovanje po
toj dg. a ako ostavimo samo datum nakon zaključenja bolovanja opet pišemo isti
formular sa naznakom zaključeno (datum ne mora biti isti kao i predviđeni)
Dakle takav se pacijent uopće ne mora javljati liječniku u matičnoj državi -
ovakav mu je formular dostatan za pravdanje bolovanja a i firma prihvaća kopiju.
Marija