[smartdoctor] POZIV ZA SASTANAK ZAGREBAČKIH LIJEČNIKA U ORGANIZACIJI IO KOHOMA !!!

  • From: Dijana RS <dijana.rs1@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 13 Jun 2012 06:57:52 +0200

Drage kolegice i kolege,

U privitku vam šaljem pozivnicu za sastanak obiteljskih liječnika grada
Zagreba u organizaciji IO KoHOM-a. Sastanak se održava u *petak 15.06.2012*.,
dan prije Skupštine HLK-a s početkom *u 19:30*.
Točna adresa je u pozivnici, kao i dnevni red sastanka. Sastanku će
prisustvovati svi članovi IO-a KoHOM-a , kao i predstavnici nekoliko
povjerenstava u HLK-u.

Za sve skeptike koji se boje gdje će parkirati auto - obavijest da Eurodiet
ima svoj parking koji će biti otvoren za nas. Tako da nitko ne treba
razmišljati o parkiranju.

Iako nisam niti član IO-a, niti liječnik koji radi u Zagrebu, ali sam
Zagrebčanka i rodom i u duši, pomogla sam kolegama iz IO-a u organizaciji
ovog sastanka jer svi članovi IO-a imaju paralelno obveze u HLK-u i HZZO-u
koje su morali odrađivati.

Nadam se da ćemo na sastanku vidjeti i predstavnike drugih udruga jer kao
što sam u jednom od svojih prethodnih mailova navela - žalosno je da u tako
maloj i krasnoj zemlji energiju gubimo svađajući se međusobno tko je i što
je napravio za obiteljske liječnike.

Veselim se skorom viđenju

Srdačan pozdrav,
Dijana Ramić Severinac

P.S. Pozivi će stići i poštom svim kolegama koji rade na području grada
Zagreba tijekom srijede uz velikodušnu pomoć SCA koja je distribuirala
pozive.