[smartdoctor] Re: Novosti !

  • From: Dženana Kružić <po-d.kruzic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 19 Jan 2015 14:37:07 +0100

 odlično, bravo i hvala.
nanou
  ----- Original Message -----
  From: Ordinacija Gmail
  To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Monday, January 19, 2015 10:16 AM
  Subject: [smartdoctor] Novosti !

  Drage kolegice, dragi kolege,

  sa zadovoljstvom mogu najaviti da upravo izlazi iz tiska novo nadopunjeno
izdanje Smjernica za propisivanje antimikrobnih lijekova u primarnoj
zdravstvenoj zaštiti, na kojem smo radili mi primarci u suradnji s
farmakolozima, pedijatrima i infektolozima.

  Zahvaljujući prethodnom izdanju, po prvi puta u PZZ smo imali nekakav
'oslonac' u brzom orijentiranju pri kvalitetnijem propisivanju antibiotika u
našem svakodnevnom radu, a što nam je u PGŽ pomoglo da od prije 4 godine (od
prvog izdanja Smjernica) uspijemo smanjiti potrošnju antibiotika u PGŽ za 3%
godišnje, što pokazuje da su Smjernice 'pogođene' ...

  Potruditi ćeo se da ovo izdanje bude dostupno svim aktivnim sudionicima našeg
Kongresa u Dubrovniku, ali tko već sada želi svoj primjerak, može mi se odmah
javiti ...

  U privitku mali 'ekstrakt' iz Smjernica ....

  Svima lijepi pozdrav !

  Leonardo Bressan, dr med
  Predsjednik Nadzornog odbora KoHOM-a
  Predsjednik Podružnice KoHOM-a za PGŽ
  Član Stručnog vijeća DZ PGŽ
  Član Koordinacijskog odbora za borbu protiv ovisnosti Grada Rijeke