[smartdoctor] Re: NOVI LIST 20-01-2012

  • From: ljiljana horvatek <ljiljana1949@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 21 Jan 2012 19:02:58 +0100

zar se ne može ta metadonska terapija nekako drugačije organizirati nego
kroz obiteljsku?!zašto s ne osnuju ambulante samo za ovisnike uz
zaštitarsku službu?!Mi liječnici im služimo samo kao dileri,a psihijatri
stalnim povećanjem doze odbacuju neugodnosti  i "brigo moja pređi na
drugoga"Ja u svojoj praksi još nisam imala narkomana koji se izlječio na
taj način.Oni ionako prodaju drogu za morfij,jer im psihijatar uredno
napiše da radi posla??!! mogu dobivati Th 1xtjedno?!tj Njima to paše
super!!!Mi smo kolege jednostavno njihovi dileri i ako im ne damo kako su
oni zamislili dovodimo se u opasnost,a nas NITKO ne štiti.Ako pak im damo
onda možemo odgovarati na Sudu pa i kazneno!

JPEG image