[smartdoctor] Re: Konferencija

  • From: "josipa" <josipa.rodic@xxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>, "hrdr lista" <hrdr@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 18 Jun 2012 17:30:00 +0200

 Odgovor  g Gabrila:.....Poštovana,

U e-mailu L. Bressana apostrofira se i moje prezime, kao sudionika radionice
Konferencije na temu Izrada nacionalne strategije zdravstva u Zgb, održana 12.
06.o.g. Ja na toj konferenciji n i s a m sudjelovao. Zašto? Zato jer je
organizator konferencije ograničio pravo sudjelovanja samo na 1
osobu/predstavnika pravne osobe, pa time i na UPPZ. Predstavnik UPPZ na
Konferenciji bio je predsjednik dr. Ž. Bakar.