[smartdoctor] Konferencija

  • From: Leonardo Bressan <ordinacija.dr.leonardo.bressan@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 14 Jun 2012 20:52:57 +0200

Obzirom da sam u ponedjeljak 12. lipnja 2012. sudjelovao na Konferenciji u
okviru izrade Nacionalne strategije razvoja zdravstva u Zagrebu, osjećam
obvezu ispričati što se i kako razgovaralo na radionici čija je jedna od
tema bila i koncesija.

Na toj radionici, u užoj skupini, sudjelovao sam zajedno s Nikolinom Budić,
te zastupa slijedeće teze:

1. Koncesija -> na što ?
2. Odogovoreno mi je da je to dozvola za obavljanje javne zdravstvene
službe na razini PZZ
3. Na to sam replicirao da onda tražim trenutnu zabranu pružanja javne
zdravstvene službe svim Domovima zdravlja u RH jer nisu uspjeli sklopiti
koncesijski ugovor sa koncedentom (županijom) te stoga javnu zdravstvenu
službu - ne mogu pružati
4. Objasnio sam da je meni za moj rad i pružanje javne zdravstvene službe
potrebno:
                 a) dozvola za samostalni rad (bez nadzora) izdana od
strane nadležne Komore (licenca)
                 b) temeljem licence dobivam Rješenje ministranta zdravlja
o dozvoli za rad u privatnoj praksi
                 c) temeljem dokaza da imam prostor (ugovor o zakupu
poslovnog prostora) za obavljanje takve službe sklapam
                 d) ugovor s državnim osiguranjem da ću liječiti njihove
osiguranike

5.  Stoga smatram da za obavljanje javne zdravstvene službe na razini PZZ
meni nije potrebna nikava koncesija, kao što nije potrebna niti Domovima
zdravlja niti Zavodima za javno zdravstvo te svakako niti ljekarnama.
6.  Na moje stavove nije se suprostavio sudionik radionice niti gosp.
Gabrilo niti g.đa Vera Lončar iz MiZ-a !

Stoga smatram i dalje da:

1) koncesija nije potrebna za ono što radim
2) DZ dobivaju 14% više sredstava za 21% manje osiguranika i 21% manje
troškova i stvaraju gubitka, a ja kao privatnik ne stvaram niti kune
gubitka ...
3) Domovi zdravlja ne mogu biti upravitelji poslovnim prostorima već servis
koji pomoću svojih zaposlenika osigurava neprekinutost obavljanja javne
zdravstvene službe (na teret sredstava lokalne uprave/samouprave koja
obezbjeđuje javnu zdravstvenu službu) nas privatnika u slučaju našeg
odsustva iz naše ordinacije zbog bolovanja, stručnog usavršavanja itd...

Nadam se da je sad jasnije ...

Leonardo