[smartdoctor] Re: ISPIS KARTONA

  • From: Ljubica Odžić <dr.ljubica.odzic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 9 Dec 2014 18:46:19 +0100

A moj pečat , koliko košta pečat ??, Svagdje na  svijetu košta  PEČAT
!!!jedino pečat  hrvatskog liječnika  je  simboličan , sve po 10 kuna
koliko su nam DTP postupci  ? kao u  TRIMU sve po 10 kuna , što možete
dobiti od liječnika U Sloveniji za 10 kuna  navodno isto smo u  UNIJI ) ?

Dana 9. prosinca 2014. u 15:20 Andrej Ljahnicky <kohom.ured@xxxxxxxxx> je