[smartdoctor] Re: ISPIS KARTONA

  • From: Ljubica Odžić <dr.ljubica.odzic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 9 Dec 2014 16:16:31 +0100

I iz ove ružne smrti sam zato da svatko raspolaže sa  svojom policom
zdravstvenog osiguranja , jer i tako ćemo hrpu stvari  plaćati !A neki
veliko profesori misle da nikada neće umrijeti  i da će moći birati na koji
način umrijeti !!

Dana 9. prosinca 2014. u 16:09 Ljubica Odžić <dr.ljubica.odzic@xxxxxxxxx>