[smartdoctor] Re: Hipokrat- izija !!!

  • From: Tajnik Kohom <kohomtajnik@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 10 Jun 2012 15:34:33 -0700 (PDT)

Točno, Željka !

Hrvatska NIJE niti Rijeka, niti Zagreb, niti Osijek ili Virovitica ...

Hrvatska je Kakma ili Zapužane pored Benkovca, gdje nema asfalta, telefona,
pošte a (vidi vraga ?) i tamo žive živi ljudi, OSIGURANICI a često i PACIJENTI
... !

Također, skrbeći o takvim obespravljenima, na selu a sve češće o sličnima i u
gradskim sredinama, ne ovisi o nijednom kliničaru da li će zbog njegove odluke
dijete pacijenta taj mjesec imati što jesti, da li će dobiti otkaz, da li će
uopće dobiti plaću, da li će imati dovoljno da plati račun za smještaj u domu
svojeg nepokretnog oca, itd ...

Neka se kreatori i voditelji zdravstvenog sustava (?) jave IMENOM I PREZIMENOM
te neka se vrate u stvarnost, među siromašnima, bolesnima, obespravljenima i
neka preuzmu brigu o njihovim sudbinama ...

Leonardo Bressan, dr med
Glavni tajnik KoHOM-a