[smartdoctor] Hipokrat- izija !!!

  • From: "dr. Zeljka Peric" <zeljka.peric@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 10 Jun 2012 19:19:54 +0200

Dragi moji ,

ova hipokrat - izija / hipokrizija / postaje nepodnosljiva , jer svi dobro
znamo da je cijeli nas sustav postavljen tako da se od nas ocekuje da nase
pacijente upucujemo  dalje na  "obradu" , cak i onda kada smatramo da nema
indikacije. Jednostavno , pacijent je informiran / putem svih mogucih medija /
da ima sva prava , a mi smo ti koji ga nepotrebno gnjavimo i onemogucujemo.
Uostalom , dijagnostika je jako uznapredovala , terapijske mogucnosti su daleko
bolje nego pred nekoliko godina , mladi ljudi su obavijesteniji  , i to je
nesto na sto mi ne mozemo utjecati. Isto , kao ni na to da smo sve " starija "
nacija. Takvo stanje je i u drugim zemljama Europe. Dakle , drzim da nije
problem u nama / na 1. crti bojisnice / , nego u sustavu , koji nije definirao
osnovnu  "kosaricu" usuga. Upravo taj sustav nas onemogucuje da rijesimo
famoznih 80 % slucajeva u svojim / dobrim dijelom slabo opremljenim /
ordinacijama.
Sve te price o nasem neradu , cista su hipokrizija. Pozivam sve " kriticare "
da izvole doci k meni / u svekoliku slavonsku zabit / i "odmore" se nekoliko
dana. Vise im ne bi , majci , palo napamet , vjerujte na rijec !!!.
Srdacan pozdrav svim supatnicima diljem lijepe nase , Peric