[smartdoctor] Re: Fwd: ISPIS KARTONA

  • From: Andrej Ljahnicky <kohom.ured@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 9 Dec 2014 12:32:17 +0100

Poštovani,

ČL. 24. Zakona o zaštiti prava pacijenata:

„U slučaju smrti pacijenta, ako to pacijent nije za života izrijekom zabranio,
pravo na uvid u medicinsku dokumentaciju iz članka 23. stavka 1. ovoga Zakona
ima bračni drug pacijenta, izvanbračni drug, punoljetno dijete, roditelj,
punoljetni brat ili sestra te zakonski zastupnik, odnosno skrbnik pacijenta.

Osobe iz stavka 1. ovoga članka imaju pravo o svom trošku zahtijevati presliku
medicinske dokumentacije iz stavka 1. ovoga članka.

Protivljenje uvidu u medicinsku dokumentaciju prema stavku 1. ovoga članka
pacijent daje pisanom izjavom solemniziranom od javnog bilježnika.“

Slijedom navedenog, trebali biste prvo provjeriti jeli Vaš pacijent za života
zabranio da se ikome karton pokaže sukladno ovom članku, a ako nije, dostavit
na uvid sestri umrlog brata.

Lijepi pozdrav

Andrej Ljahnicky

Poslovni tajnik KoHOM-a