[smartdoctor] BOŽIĆNA :: LOJNICA,GNOJNICA, ZNOJNICA....

  • From: "bari sita" <bari.nikola.sita@xxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 22 Dec 2014 20:30:08 +0100

KOME SE NE ČITA, NEKA PRESKOČI, ALI RAZVESELILO ME  DA  POD NAŠIM HRVATSKIM
NEBOM IMA MLADIH KOJI MI VRAĆAJU OPTIMIZAM I VJERU U PLEMENITIJE SUTRA,

ČESTIT BOŽIĆ,

 BARI

PS - TEKST JE ORIGINALAN, ALI NA PAR MJESTA SAM MORAO INTERVENIRATI
TOČKICAMA RADI NAŠE NAM AKADEMSKE ZAJEDNICE.

Dnevnik gradske cure: Malen ispod zvijezda

"Čovječe, nemoj bit šupak ispod zvijezda." Jer ako si ti šupak, svemir će ti
poslat druge šupke da se družite jer će zaključit da je to jedino što
zaslužuješ. I onda ćeš bit okružen šupcima, Remetinec style

SUPER su mi ljudi koji na Facebooku Bandićevo uhićenje komentiraju sa: "Ok,
čovjek je možda krao, ali barem je te novce ulagao u uređenje grada." To je
ko da kažeš: "Ok, muž me mlati, ali mlati me s full lijepim remenom i
ponekad mi dozvoli da ga nosim van." Al dobro, nebitno, važno je da je
policija opet zaplijenila monitore pa ćemo uskoro svi znat koji dokumenti su
na Desktopu. Nego, idemo delat.

Ovih dana razmišljam o rečenici koju je davno napisao Mladen Grdović:
"Čovječe, pazi da ne ideš malen ispod zvijezda." Zajebavam se, A.B. Šimić.
Malen ispod zvijezda. Svatko to tumači na svoj način. Većina ljudi kao poziv
da iskoristiš svoj život do maksimuma. Većina ljudi u Zadru kao: "Izvoli
narast i kvalitetno pucat  na koš."Ja sam nedavno otkrila još jedno
jednostavno značenje: "Nemoj bit mali čovjek."

Mali ljudi dolaze u svim veličinama i oblicima, i ima ih na svakom koraku.

Tko je ikad bio izložen urlicima u bilo kojoj Referadi od strane osobe koja
je tu da ti pomogne, zna o čemu pričam.

Mali ljudi.

Na primjer, jedna iz tajništva jedne katedre na mom bivšem fakultetu. Nećemo
ju zvat pravim imenom jer se ionak zove Ivana, pa ćemo ju zvat  nekak više
seksi, tipa Lojnica. Da, Lojnica je bolje. Lojnicin posao je jednostavan -
kad sazna u kojoj je dvorani ispit, stisne Ctrl+P, isprinta list A4 papira i
zalijepi ga na vrata tajništva. Na taj način studentica Ana može pogledat
kad je ispit i u kojoj dvorani. Zašto Lojnica ne objavi podatak na internete
tako da ga i Karla iz Karlovca može vidjet i znat kad je ispit bez da dođe u
Zagreb, pitaš se? Zato Što Lojnica voli da Karla dođe iz Karlovca i provjeri
na licu mjesta. Zašto? Jer je zločesta i sadist. Lojnica je koji put toliko
zločesta da neće objavit sat i dvoranu u kojoj se ispit piše 24 sata
unaprijed, kako je određeno u nekom glupom dokumentu koji se zove. Sapun?
Kaput? Ne, STATUT Fakulteta, pa će Karla iz Karlovca dođu Zagreb i ostat bez
informacije. Karla će onda paničarit, i umjesto da u miru uči za ispit,
visit će na forumu fakulteta do iza ponoći ne bi li saznala GDJE sutra mora
doći u koliko sati.

Karla iz Karlovca je stvarna cura koju sam srela jednu večer na faksu, kad
sam tražila bilo kakav podatak o tome gdje se ispit piše. Čast da upoznam
Lojnicu sam imala jednom, 20 minuta prije ispita.

Nisam znala gdje se ispit piše jer je Lojnica do trenutka kad sam ja došla
provjerit lokaciju već uklonila A4 papir i otišla doma. Znam vrijeme, ne
znam dvoranu, što je na fakultetu od 30-ak dvorana nezgodna situacija. Ali
dobro, mislim si ja - sutra prije ispita ću pokucat Lojnici na vrata i
saznat sve.

Kucam na vrata u 9:40 ujutro. ulazim. Ispit je za 20 minuta. Stignem.

Ja: "Dobar dan, ispričavam se na smetnji, ali imam ispit za 20 minuta, a
nema podatka gdje se piše pa...."

Lojnica: "Kolegice radno vrijeme za studente je od 12 sati" - kaže nadrkano
ko da sam joj pokušala uzet nasilni papa test nalivperom. Pogled na njen
kompjuter otkriva da igra Farmville.

Ja: "Znam, oprostite, ali ispit je sada a ne piše."

Lojnica: "Kolegice NAPUSTITE PROSTORIJU" - reče ona i nastavi hranit
virtualne kokoši, svjesna da je odmogla studentici da pristupi ispitu.

Mali čovjek, Lojnica.

Kao i jedna teta u dućanu koja prošli tjedan jednoj ženi nije htjela prodat
krafnu jer joj je falilo 40 lipa. Ne znam kak se zove, ali možemo ju isto
zvat nekak seksi, tipa Gnojnica. A znaš kak je slatka ženica bila. Ko
štrudlica od sreće. Stvarno vidiš da se iznenadila jer nema 40 lipa, obećava
da če donijet sutra ujutro, na putu do posla. Ali Gnojnica joj ne da da bude
debela i sretna, pa ju odbija. Nije stvar u tome da joj nije htjela oprostit
40 lipa, stvar je u tome što joj je u tom trenutku iz pogleda frcala vesela
iskra nadmoći i sreće, sjajna kao Bandićevi katadiopteri u Mesničkoj (BTW
tko će sad to maknut?)

Mali čovjek, Gnojnica.

Kao i jedna teta u tramvaju koja te traži kartu, ali namjerno požuri do
automata za poništavanje karte i blokira ga prije nego što si ju ti stigao
poništiti. Vidjela sam ju već nekoliko puta, i svaki put radi isto. Znojnica
ćemo ju zvat, jer joj se od uzbuđenja kad te siluje svojom kaznom oznoji
brk. Zadnji put sam platila kaznu jer sam ušla u tramvaj u kojem je Znojnica
već blokirala automat iako se još nisu bila zatvorila vrata. Nisam imala
poništenu kartu - ne. Zakonski sam kriva. Ali znojnica mi je poništavanje
karte onemogućila, što i sama zna jer me vidjela da ulazim nakon nje. Dok mi
je pisala kaznu, obraćala mi se tonom iz kojeg bi, kako kaže jedan dečko na
Fejsu, čovjek dao zaključiti da ima 18 završenih fakulteta, 10 magisterija,
6 doktorata i kao da priča Klingonski na 3 dijalekta. "Je li vama cilj da
ljudi plate kartu, ili da vršite teror po tramvaju blokiranjem automata
prije nego Što ljudi stignu do njih?" -pitam Znojnicu, na Što se ona samo
smije jer je ŠEFICA. "Napišite žalbu službi za žalbe" - kaže s istim sjajem
u očima koji je imala Lojnica kad me izbacivala iz tajništva katedre. Služba
mi je odbila molbu, jer "niste imali poništenu kartu i ne vidimo osnovu za
oprost kazne." Jbg, ne može Služba znat da imaju tramvaj zvan Sjeverna
Koreja u kojem radi ženski Kim Yong Un.

Mali čovjek, znojnica.

Daj čovjeku moć, i vidjet  ćeš kakav je, kaj ne?

Kad sam imala 10 godina, imala sam u kvartu jednu Lanu kojoj je mama jedno
popodne ispekla kokice. Poslala ju je na igru u kvart, da podijeli te kokice
s prijateljima. Svima je dala da ih probaju, osim meni. "Ti ne možeš" -
rekla je i okrenula se na peti. Oko nje su bili svi naši prijatelji, jer je
imala kokice. Bila je popularna. Tražena. Kul. A onda je nestalo kokica.

Otišla sam doma i zamolila mamu da i meni ispeče jedan škarnicl. Ispekla je,
kak kažu klinci i ljudi koji ne znaju za riječ "trostruko" - trooooduplo
više kokica nego što je imala ova, a ja sam, presretna što imam Sveti gral
prijateljstva i kulnosti, mami rekla svoj plan: "Sad idem dolje i svima ću
dat kokice, osim njoj." Ko ju jebe, sad imam troduplo više.

A onda mi je mama rekla nešto super: "Nemoj joj ne dat kokice. Ak to
napraviš, bit  ćeš ista ko i ona. Moraš bit bolja od nje. Ponudi ju
kokicama, i gledaj kaj  će se desit."

Kad sam se pojavila s troduplom porcijom kokica, prijatelji su se zaletili
prema meni ko Sanader prema Austriji - Lana je ostala sama. "Pati,
maloljetna kučko!" - pomislila sam dok sam ju gledala kak se koprca u
novostečenoj nepopularnosti dok ja uživam u troduploj sreći. Nisam joj
htjela ponudit kokice, ali mama me zaintrigirala s onim "gledaj kaj će se
desit", pa sam ju pozvala da dođe jest.

I dogodilo se. Bilo joj je neugodno. Bilo ju je sram. Bila je u društvu
osobe koju je maloprije odbila, a sad joj ta ista osoba nudi kokice koje joj
je ona uskratila. Na kraju mi se ispričala jer mi nije dala svoje kokice, a
ja sam ispala veći čovjek. (Jer mi je mama rekla, ali svejedno, naučila sam
koliko je to dobar osjećaj). Ne samo da sam ispala veći čovjek, nego sam
naučila koliko je važno ne bit kao Lana. Ni Gnojnica. Ni Znojnica. Ni
Lojnica. I naučila sam da samo zato što se netko ponaša kao govno, ne znači
da i ti moraš bit govno. To je uvijek najlakša opcija. Vidi, on smrdi, idem
i ja smrdit. NEMOJ.

Svatko se tu i tamo zapita: "Zašto da ja budem dobar prema nekom, kad su
neki drugi bili loši prema meni?" -to je vjerojatno bilo u glavi i vozaču
koji je danas bio ispred mene i NIKAKO nije htio pustit gospođu da se
prestroji s autom ispred njega. Ja uvijek pustim- ne gubim ništa a nekom sam
možda pomogla. Al on neće, i neće i neće. Čovjek - Šupak. Mogao je bit samo
čovjek i olakšat ženi put do posla, ali nije.

I to je to. Kad si šupak prema drugima, započinješ lanac događaja - kao kad
ugaziš u govno pa to razvlačiš gdje god ideš i svima smrdi. Možda ta žena
koja se nije uspjela prestrojit radi u pekari i zbog ovog  će propustit
semafor. Možda  će zato kasnit na posao i bit živčana. Možda će zbog toga
imat manje razumijevanja za ženu koja nema 40 lipa za krafnu. "Prema meni
danas nisu bili dobri u prometu, zašto da ja budem dobra prema drugima?"
žena će ostat bez krafne, a full je htjela pojest krafnu jer ju danas čeka
puno papirologije u tajništvu katedre na faksu. Sjest će odigrat  Farmville
dok se malo ne oraspoloži, pa če krenut radit. Na vrata će joj pokucat cura
koja ne zna gdje joj je ispit. "Ja sam ostala bez krafne danas, neću pomoć
curi koja traži gdje je ispit, nek zna da je život okrutan." Cura neće izaći
na ispit jer ne zna gdje se piše, a dugo je učila za njega. Nazvat će mamu
da joj javi lošu vijest. Mami će to pokvarit dan koji je ionako loš jer ju
čeka naporna smjena pisanja kazni u tramvaju, plus uhitili su direktora pa
je strka u firmi. Zbog osjećaja nemoći i nepravde u svijetu, namjerno će
blokirat automat za poništavanje karata i nanijet bol nekom drugom, samo da
ne osjeća svoju. "Zašto da pomognem curi koja nije stigla cvikat kartu, kad
se mogu osvetit Svemiru za to što mi kćer nije izašla na ispit?" Cura će se
zbedirat jer je iz sasvim nepoštenih razloga dobila kaznu. Navečer će ostat
doma pisat prigovor na kaznu i neće se naći s dečkom jer je umorna i dosta
joj je današnjeg dana. A dečko je htio ...... I sad neće. Dečko  će se
ujutro probudit na..... i nezadovoljan, a osvetit će se Svemiru na putu do
posla - neće pustit pekaricu da se prestroji ispred njega i uhvati semafor.
I tako ukrug, dok svi svima međusobno ne sje.... dan jer ga je netko
sje..... nama.

Mali čovjek. Uvijek imaš opciju bit samo to. Uvijek se imaš opciju ponašat
ko govno, naravno. Al onda se ne smiješ čudit zašto sve oko tebe smrdi.

A možeš preknut lanac i odabrat bit dobar prema nekom tko je bio šupak prema
tebi. Pustit osobu da se prestroji. Oprostit 40 lipa. Pomoć studentu iako ti
nije radno vrijeme, jer ljudskost nema radno vrijeme.

"Čovječe, nemoj bit šupak ispod zvijezda." Jer ako si ti šupak, Svemir će ti
poslat druge Šupke da se družite jer će zaključit da je to jedino Što
zaslužuješ. I onda ćeš bit okružen šupcima, Remetinec style.

PUSTI GOSPOĐU DA SE PRESTROJI !!!