[smartdoctor] Re: BI + Pandorina kutija

  • From: Brane Bračić <branislav.bracic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 21 Jun 2012 21:50:10 +0200

MENI JE IZABRANI GINEKOLOG  UPUTIO PACIJENTICU DA JOJ NAPIŠEM ULOŠKE (IAKO
MI SE GĐA NIKAD NIJE ŽALILA NA PROBLEME SA INKONT.) UZ OBRAZLOŽENJE DA
ULOŠKE PIŠE IZABRANI LIJEČNIK!!!???ODBILA SAM PISATI ISTE I SADA ME GOSP.
PROGANJA JE KAO DRUGI DR PIŠU. KAŽEM JOJ DA POTRAŽI TE DRUGE ALI ONA NEĆE
VEĆ ZAPELA DA ISTJERA PRAVDU.  U HZZO KAŽU DA GINEK. MOŽE PISATI ISTE. ON
MOŽE ,ALI MU SE VALJDA NEDA-
POZDRAV IZ VODICA, DIVNA