[slikom] zapocetnike

  • From: "Goran Jankovic" <goranja@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 17 Dec 2007 19:46:17 +0100

pozdrav svima nikola djordjevic je napisao skriptu za koriscenje racunara,ali
koliko ja znam za nas pocetnike nema neki vodic sta i kako mozemo karistiti
racunar kroz internet ili za programe koje bi nam mozda koristili .mislim da ne
bi bilo lose da se na ovom forumu povremeno obavestimo o najosnovnijim stvarima
za pocetnike .po mom misljenju verovatno da nas ima dosta pa bi ovi iskusni
mogli da nam ubace po neku informaciju a ne samo da razgovaraju o stvarima koje
mi pocetnici ne razumemo.nemojte se ljutiti na mene imao sam najbolju nameru da
i mi mozemo aktivnije da se ukljucimo u raspravu sto nam ovaj forum
omogucuje.hvala na paznji goran