[slikom] Re: treba mi pomoc

  • From: "narcis" <cvece24@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 3 Mar 2011 21:00:16 +0100

hvala i tebi pokusacu tako.
  ----- Original Message -----
  From: Zoran Petrovic
  To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Monday, January 31, 2011 2:58 PM
  Subject: [slikom] Re: treba mi pomoc

  Pozdrav! Poznat mi je ovaj problem.
  Nego mislim da rezac se poremetio i da ide u  images
    -
    Trebao bi da  sa misom stanes na rezac i tu da mu podesis gdece da reze a
ne da ga poznaje kao slika verovatno ga vidi tako a ne kao Folder
    Probaj sa tabom da ga podesis u konbo box  se nalazi dvd i  Cd.
    Verujem da ces se snaci veliki pozdrav..
    : cvece24@xxxxxxxxx