[slikom] Re: treba mi pomoc

  • From: "Gordan Radic" <gradic@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 3 Jun 2005 15:03:57 +0200

Gmail ne funkcionira kao standardni pop mail na koje smo navikli. Salje i
prima poruke preko posebnih sigurnosnih protokola. Ja sam svoj Gmail
konfigurirao rucno pomocu uputa sa sajta s kojeg se moze skinuti i Gmal
Config aplikacija. Uglavnom, idi u Tools pa Accounts, odaberi Gmailov
account, udji u njegov Properties i pocekiraj 'Remember Password' gdje god
ti je to ponudjeno na svim tabovima i dodatnim opcijama. Mislim da ce to
rijesiti problem.

Regards
ICQ #274-696-026