[slikom] Re: stampanje!

  • From: "Jelena Perepatic" <jnp506909@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 11 Jun 2005 12:05:29 +0200

Zdravo Zvonko!
Neznam koliko cu moci da ti   pomognem jer jako retko  nesto  odstampam.

Postoje dve stvari koje kod mene u tom slucaju pomazu.
:
1. Moj nesretni stampax pamti sta je poslednje stampao . Kada se  on ponovo
pokrene i kazes mu stampaj  on prvo  ponovo pocne da  stampa ono sta je
zadnje radio ali nije  dovrsio. Prvo to moram da mu izbrisem iz    memorije.
U Sistem treju bude i njegova  ikonica i to tamo negde u meniju moze da se
iskopa Otvori se neki njegov folder i to se lepo izbrise.
2. Ako te ovo prvu ne muci onda mozes pokusati i ovo.Kada u Wordu kazes
stampaj  otvori se jedan dijaloski prozor. Negde pri  vrhu kada se  predje i
preko Uredu i odustani ima  opcija sa tri radio dugmeta- ono sto se bira
strelicom i samo jedno moze da bude odabrano. Opcija glasi nesto u stilu
stampaj sve, stampaj samo ovu stranu i zadnja opcija je stampaj od do. Ono
cega se ja  ne mogu setiti je kako se brojevi unose. Cini mi se da se upise
broj prve strane i stavi se tacka  a  zatim i broj zadnje strane  koja se
zeli stampati.
Pokusaj sa nekim  kratkim tekstom od par strana i reci da stampa na primer
drugu i trecu. Ako ne uspes da ti ne  krene  stampati sto strana  bezveze.
Eh, posle ovog konfuznog  pisma lepo se vidi koliko tek ja pojma  nemam.
Veliki pozdrav iz Novog Sada koji konacno sunce ugleda.
jelena