[slikom] jaws i skripte

  • From: "Milan Nedeljkovic" <milned@xxxxxxxxx>
  • To: "lista slikom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 11 Jun 2005 12:57:40 +0200

koristim jaws 5.10. pregledajuci arhivu pronasao sam skriptu koju je pisao
gradimir i. koja resava problem  da jaws uvek izgovara p9oziciju kada se
pritisne tastaturna kombinacija alt f4 . problem je u sledecem naime treba je
smestiti u pa kaze -U nastavku poruke slijedi cijeli tekst koji je dovoljno
kopirati u Explorer.jss umjesto -. ja to mesto nemogu pronaci .  unapred hvala
na odgovoru