[slikom] Re: sta li se desava?

  • From: "Vera Veki" <verad@xxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 16 Mar 2006 18:59:51 +0100

Joj, Dare!!! Moooooolim te reci mi da li su mali? Hahahahaha!!! Vidi nesto,
meni se to desavalo dva dana i sada vise ne iako nisam testirala komp. Ja
koristim kasoperski pa ne znam bre kako da ga abdejtujem, ustvari kako da
podesim ono automatsko abdejtovanje?

Pokusacu i sa ovim sto sada imam da ga istestiram, ili kako neki kazu
skeniram, ako se ne varam?