[slikom] Re: sta li se desava?

  • From: "MelodyMaker" <melodymaker@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 17 Mar 2006 10:52:20 +0100

                              Zdravo Veki,

     Ne bih voleo, da te navedem na kakvu grešku, pa da imaš i vecih
problema. Da bi brisala nešto sa C particije, morala bi da poznaješ koliko,
toliko Windows i aplikacije u njemu. Mene su moji ucitelji ucili, da
pregledam kompjuter kroz sve aplikacije i Windows, i analiziram Foldere i
failove. Tako, da nije loše po nekada se igrati time. Lepo, otvoriš My
computer, pa udješ u C particiju i analiziraš, šta sve ima, naravno, pod
uslovom da ne cekiraš i de cekiraš stavke i slicno, isto kao u izlogu, samo
pogledaš stvari i ne diraš ništa, pa kada ti se pojavi nešto novo, a ti sa
Aplikacijskom tipkom otvoriš Contekst meni, klikneš na Proporties vidiš,
kada je instalirano i slicno, pa tako izvršiš proveru, da li je to samo
zalutalo u komp, ili si ti instalirala. Poznata stvar je da Windows pravi
male failove, Kolacice, Kukiz, koji mu pomazu da se brze snalazi u moru
zahteva i komandi. Takodje, Temp failove, pogotovo to cini kada odlaziš na
Internet i slicno., i to se polako ali sigurno gomila i slaze u Windowsu.
Ako se to Disk Cleanup-om ne pocisti, onda nastaje pravi kontejner smeca.
Usudio bih se da ti predlozim jednu operaciju: Otvori My Computer,
C particiju, pa sa slovom d, postavi se na
Documents and settings. Klikni Enterom, pa sa strilicom dole potrazi
Administratora tvoga kompjutera, a to bi trebalo da si ti, ili vec kako si
ga nazvala. Klikni tu, i kursorom potrazi gore, dole, Cookies. Enterom
otvori, pa ceš videti, šta sve tu ima. Sve mozeš da obrišeš.
Jedino neceš moci, iako pokušaš da izbrišeš fiil
sa imenom: Indeks. Ne bih više da zamaram društvo, a i tebe. Pozdrav, i
srecno!
                              Miki