[slikom] Re: softver otvorenog koda

  • From: "DAVID PODREKA" <davidpodreka_hr@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 18 Jan 2006 21:17:35 +0100

Pozdrav za sve, Bok Viktore!

Open Source software sve je rasireniji kad su u pitanju i sami Windowsi.
Tako npr. na polju Office paketa imas vrlo poznati besplatan paket pod
nazivom OPEN OFFICE. Njegova posljednja verzija je 2.0. Prethodne verzije su
bile podosta problematicne za koristenje uz pomoc Jaws-a, no u ovoj
najnovijoj verziji dosta se toga da samostalno napraviti. Zatim je tu i
poznati alternativni browser Firepost koji nam je eto postao dostupan od ove
najnovije Jaws 7.0 verzije. Moglo bi se jos toga podosta nabrajati, ali cini
mi se da glavni problem lezi kod samog proizvodjaca Jawsa koji ima
ekskluzivan ugovor sa Microsoftom pa se bas previse i ne trude oko
prilagodjavanja ovakvih aplikacija za nas slijepe, a onda nadalje niti sami
autori istih, jer valjda smo mi slijepi kada se uzme u obzir cjelokupna
brojka onih koji koriste computere u svijetu negdje pri samom dnu, pa tako
ocito nikom nismo bas nesto previse interesantni.

David