[slikom] softver otvorenog koda

  • From: "viktor zivojinovic" <zzviktor@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 18 Jan 2006 19:10:38 +0100

Molim vas Slikomci da li postoji softver otvorenog koda koji lepo saraduje sa
jawsom i koji mogu koristiti slepi korisnici.
Ovo vas pitam zato sto sam procitao u casopisu mikro da sve vise preduzeca u
irskoj koristi softvere otvorenog koda zato sto su jeftini i zato sto se mogu
prilagoditi prema korisniku bez predhodne saglasnosti proizvodjaca softvera.
Akako je i kod nas u Srbiji sve vise ljudi koji koriste ove softvere koji ce se
sve vise koristiti u preduzecima zbog prevelike kontrole inspekcije ja pitam da
li postoje sinteze i  ili softveri sa sintezama govora koji koriste otvoreni
kod i koje su u vecini slucajeva besplatne ili je njihova cena minimalna i mogu
se prilagoditi po zeljama i potrebama korisnika.
Znam da je gls bio jedna od takvih sinteza  ali kako gls nije se dobro pokazao
molim da mi kazete da li postoji jos neki softver otvorenog koda koji je
prilagodjen za slepe.
 Zivojinovic Viktor
e-mail viktor_zivojinovic@xxxxxxxxxxx
mobile +381 62 614 375