[slikom] Re: slusalice

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 30 Mar 2006 05:11:54 +0200

     Zdravo Slavoljube,

I ja sam kupio neke bezicne slusalice. Proizvodnja u Kini ali nije kupljeno kod
Kineza. Placeno 13 Eura i ono sto se moze reci je ona narodna izreka. Koliko
para toliko muzike. U mom slucaju malo, vrlo malo muzike. Skoro da sam prestao
da koristim te slusalice. Imaju i prikljucak sa kablom pa su tako daleko bolje.

Pozdrav!