[slikom] AVG 7

  • From: "Jelena" <jnp506909@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 30 Mar 2006 20:04:14 +0200

Pozdrav svima!
Imam jedan problemcic ili bolje reci malu gnjavazu sa AVG.
 Ukoliko instaliram 7.1 onda mi pri skeniranju     prijavljuje  gresku
odnosno kada sve uradi. Tako da  nemogu da  vidim sta je uradio.
Sedmica mi naprotim radi kako treba ali... nevidm je u Sistem Tray . Sa jaws
kursorom mogu ponekad da nabodem da tu ima neka neidentifikovana ikonica li
sta sa tim?
Pitanje  glasi moze li se  ta mala napast videti u System Tray i kako to da
izvedem.