[slikom] Re: [slikom] Re: [slikom] Re: [slikom] Klasični meni za ofice 2007

  • From: "Boris Bjedov" <bbjedov@xxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 23 Apr 2011 15:58:33 +0200

Postavio sam navedeni program na sendspace i ispod saljem link da ga skinete.
Ovaj program sam dobio od jednog clana s ove liste koji mi je privatno napisao
neka uputstva kako se sluziti programom pa kada ih nadem cu ih takoder poslati.
Posto je meni bila komplicirana procedura kako s ovim programom otvarati docx
file-ove maknuo sam office 2007 i stavio sam 2003. Pokusao sam staviti
fileformatkonverter s kojim se otvaraju docx dokumenti, ali ih nikako nisam
uspio otvoriti pa mi je jedan covjek koji se razumije u racunala stavio open
office s kojim otvaram docx dokumente, a doc dokumente otvaram s ofisom 2003.
ako vas zanimaju ofis 2003 i ofis 2007 te open ofis program mogu  poslati na
listu link odakle ga skinuti.

Link:
http://www.sendspace.com/file/aep0jy