[slikom] Time for Shutdown verzija 1.0

  • From: Hrvoje Katić <hrvojekatic@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 23 Apr 2011 14:57:15 +0200

Pozdrav svima,

Na prijedlog jednog od kolega, odlucio sam izraditi programcic koji u zadano vrijeme automatski gasi/restarta racunalo ili ga salje na spavanje odnosno standby. Postoje mnogi programi ovakve namjene, no oni su uglavnom komercijalni, pretrpani opcijama, neki od njih i manje pristupacni za citace ekrana. Meni je cilj bio napraviti alternativno rjesenje koje ce vise odgovarati meni samome, a isto tako ce biti jednostavno, pristupacno i besplatno.
Program trenutno nudi:
- gasenje, ponovno pokretanje, spavanje ili odjavu racunala na zadani datum i u zadano vrijeme - nadgledanje vremena pomocu kojega program gleda na sat i reagira u trenutku kad mu je naredjeno - dostupna opcija za gasenje pokrenutih procesa na silu prije gasenja ili restarta u hitnim slucajevima
- radi u pozadini, s mogucnoscu da se automatski pokrece s Windowsima
- jednostavan za uporabu, sa shift+f11 se ulazi u glavni menij, a sa shift+f12 se gasi program - dostupan na hrvatskom i engleskom jeziku, do kraja dana bi trebao biti i na ruskom
Planirane mogucnosti za buducu verziju:
- ponavljanje odredjenog zadatka u isto vrijeme svaki dan, tjedan, mjesec ili godinu
- definiranje precaca za gasenje, restart, standby i logoff
Za tehnicki zainteresirane:
- program je napisan u AutoHotkey jeziku, www.autohotkey.com
- instalacija napravljena u Nullsoft Scriptable Installeru, nsis.sourceforge.net

Program se instalira pod program files u pod folderu Narrativa Software (naziv moje organizacije), u folder Time for Shutdown, a isto tako se stvaraju i dodatni precaci u start meniju pod programi/narrativa software/time for shutdown. Moguca je i prijenosna instalacija, u kojoj se ne stvaraju precaci i registarski kljucevi, sto je pogodno ako program zelite koristiti na USB kljucu ili na drugim racunalima.

Uzivajte!

Preuzimanje:
http://dl.dropbox.com/u/4078384/software/time4shutdown/Time4ShutdownSetup.exe

--