[slikom] Re: [slikom]

  • From: Edo <slauf@xxxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 18 Sep 2009 03:31:55 +0200

Sta mislis jarane recimo ja imam 12 racunara u radiu kako bi svih skoro 12 autorizacija morao platiti. Mislim da bi se ovako nesto moglo razbiti treba im neka zestoka konkurencija ali bas da ih dobro uzdrma da svate da nisu bogom dati. ----- Original Message ----- From: "MelodyMaker" <todosijevic.ns@xxxxxxxxx>