[slikom] Re: [slikom]

  • From: "MelodyMaker" <todosijevic.ns@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 17 Sep 2009 22:39:10 +0200

                   Zdravo Edo,

   Tebi svaka cast; jer i sam znam, da imas legalnu autorizaciju i kakve si
muke i pored toga imao sa Hard Lock-om. Ali, su najavili i sankcionisanje
koristanja aplikacija na 2 ili vise kompjutera. Gluposti, kada se uzme,
koliko su skupi. Dvaput vise kosta JAWS, na zalost, na koga smo navikli od
Siystem Access, koji je i prijatniji sa glasovima i bolji u nekim
situacijama, ali nije jos dovoljno rasiren. Poz,
                    Miki