[slikom] Re: skype i jaws se ne podnose

  • From: "Dobrinko Davidovic" <dobrinkodavidovic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 17 Oct 2013 00:19:29 +0200

Zdravo Halide.
Problem ti je napravila skripta za JAWS.
Ja sam pokusao instalirati na 3 kompjutera i svugde mi je napravila problem
vezano za kompajliranje.
Posle nisam mogao niti jednu instalirati kako treba pa sam reinstalirao JAWS
i raspakovao exe file zadnje skripte i sve dobijene fajlove postavio u JAWS
explore my settings.
U sledecoj poruci saljem link za download poslednjeskripte za skype sa
srpskim prevodom.
Probaj ju preneti u JAWS pa ces videti dali ce ti se problem resiti.
Dobrinko D.