[slikom] skype i jaws se ne podnose

  • From: "halid" <halid.bajric@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 17 Oct 2013 00:03:51 +0200

Postovani,
Pojavio mi se u najmanju ruku cudan problem:Naime koristio sam skype zadnju
verziju 6.9 i do jutros nisam imao nikakav problem.Medjutim sada cim otvorim
skype,odmah mi se pojavi dontsend.I dalje nemam problema kada koristim nvda,ali
kako otvorim skype sa jawsom,odmah mi se pojavljuje dontsend.Pitam se sta bi to
moglo biti i kako taj problem da resim.Ako bi neko bio voljan da odgovori na
ovu poruku tako da budem usmeren naovaj problem,veoma bih mu bio
zahvalan.Zahvaljujem se clanovima liste.
Srdacan pozdrav od Halida.