[slikom] Re: skeniranje - finereader

  • From: "Dukic Vojo" <dukicvojo@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 3 Aug 2014 22:00:03 +0200

Pozdravljam
evo i mog iskustva sa skeeniranjem ,podelio bih mišljene da je osmica bila
najbrža,ja je ne koristim duži vremenski period razlog je ćirilica koju mi
je brisao nod,a potom nekako su se pojavile druge verzije sve lošije za naš
čitač,dvanesticu još nisam instalirao ,očekujem neka iskustva ,jedanestica
je solidna,uslov za dobar rad jedanestice je dobar skener.Duka