[slikom] skeniranje - finereader

  • From: Nikola Rundek <nikola.rundek@xxxxxxxx>
  • To: Slikom <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 02 Aug 2014 15:09:37 +0200

Pozdra svima!

Evo da podijelim s vama svoja ljetna skenerska promišljanja.

Skeniranje sam počeo u vrijeme kad je ABBYY Finereader 7 bio na zalasku
i pojavio se osam.
Skenirao sam osmicom: trebalo je posebno instalirati datoteku za
hrvatski jezik.
Skenirnaje je bilo OK, ovisno o materijalu, skeneru...

Kako se verzije finereadera mijenjaju, stalno govore o kvaliteti ovog
ili onog, poboljsanom ovom ili onom...
Mozda i jest tako, ali ja vidim i sporost rada novih inacica finereadera.
Za pregled jedne stranice (citaj skeniranje), osmica se finereadera
otovrila kao munja, obavila je skeniranje i imao sam pregled sadrzaja.
Dok mi se danas pokrene dvanaestica, dok obavi skeniranje i ucitavanje
jedne stranice, mislim da bih osmicom mogao skenirati i ucitati pet
listova papira.
Nove inacice imaju mogucnost automatskog prepoznavanja jezika pri
skeniranju, a i bolje odradjuju posao sa pretvorbom pdf dokumenata u
citljiviji oblik.

Za skeniranje se vratih na verziju 8.

Sto vi koristite za skeniranje? Kakva su vam iskustva?