[slikom] Re: skajp talking

  • From: "Dobrinko D." <dobrinkodavidovic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 21 Jan 2011 00:41:57 +0100

Valjda ce i ova plima gluposti proci!
Dobrinko.D
  ----- Original Message -----
  From: sasa mijailovic
  To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Thursday, January 20, 2011 8:17 PM
  Subject: [slikom] Re: skajp talking

  desi dule prijatelju moj
    ----- Original Message -----
    From: Dusan Zoric
    To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
    Sent: Thursday, January 20, 2011 7:46 PM

    oristi se vrlo jednostavno, ni ja ga do sad nisam imao, evo juce sam ga
instalirao, nesto kao radi, ali ustvari ne funkcionisu podesavanja, podesis
valda ides ako radis podesavanja kontrol alt shift i p za podesavanja podesis
jezik koji koristis mislim da kada se povezes na skaip da se automatwski
aktivira talking, s tim da ako palis racunar onda moras otvoriti pojedinacno i
skaip i skaip talking, mogli bi da se cujemo, ali posto ja jos uvek provaljujem
same postavke i same opcije skaipa, ako mozes ti da ukucas moje skype-name,
dule.bilja1, ja cu te prihvatiti eto mozes odma pa se mozemo cuti oko ovih
detalja, ako ja nesto znam oko ovoga pomocicu ti ako nesto ti znas to je to,
pozdrav sefe, ajde ukucaj ovaj skype i ja te prihvatam druze, pozz.