[slikom] Re: skajp talking

  • From: "Dusan Zoric" <dusanzoric@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 20 Jan 2011 19:46:40 +0100

oristi se vrlo jednostavno, ni ja ga do sad nisam imao, evo juce sam ga
instalirao, nesto kao radi, ali ustvari ne funkcionisu podesavanja, podesis
valda ides ako radis podesavanja kontrol alt shift i p za podesavanja podesis
jezik koji koristis mislim da kada se povezes na skaip da se automatwski
aktivira talking, s tim da ako palis racunar onda moras otvoriti pojedinacno i
skaip i skaip talking, mogli bi da se cujemo, ali posto ja jos uvek provaljujem
same postavke i same opcije skaipa, ako mozes ti da ukucas moje skype-name,
dule.bilja1, ja cu te prihvatiti eto mozes odma pa se mozemo cuti oko ovih
detalja, ako ja nesto znam oko ovoga pomocicu ti ako nesto ti znas to je to,
pozdrav sefe, ajde ukucaj ovaj skype i ja te prihvatam druze, pozz.