[slikom] Re: programcic

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 17 Jul 2006 17:33:32 +0200

ICQ nudi sve sto se tice tog maila.
S njim mozes otvoriti mail, procitati ga i izbrisati ga sa servera ako ti
nije potreban prije downloada u OE ili nesto slicno.
Mana ICQ-a je sto ti stalno blinka obavijest u jednom njegovom dijelu sve
dok ne pogledas doticni mail. To toliko i ne smeta do gasenja ili restarta
kompa kad te ICQ prekida s pitanjem 'You have some unread messages, are you
sure you want to quit?'.
Opcija za istu stvar koja se dobija Messengerom Plus nema mogucnost citanja
i bilo kakve druge manipulacije s postom, ali je doslovno samo obavijest i
nista drugo. Nakon zvucne i vizualne obavijesti nema vise nikakvog posla s
njim.
Regards

ICQ #274696026