[slikom] Re: programcic

  • From: "Violeta Pecic" <viki@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 15 Jul 2006 15:56:23 +0200

       Caos Aleks,

Dok cekas da ti neko mozda predlozi jedan takav programcic, mozes koristiti
i mogucnosti koje ti nudi sam outlook.
Otvori opcije i na prvoj kartici, (General) cekiraj opciju:
Check for new messages every;

jedanput tab i tu strelicama odaberi vrijeme tj. u kom intervalu zelis da ti
se provjerava posta;

onda opet tab do opcije:

If my Computer is not connected at this time:

gdje mozes da odaberes u kom slucaju zelis da se posta provjerava.
Predlazem ti opciju:
do not connect,

jer ce onda ovo podesavanje vrijediti samo za ono vrijeme dok si na
internetu;

u suprotnom, dogadjace se da ti se otvara prozor s konekcijom i kad to ne
zelis, tj. dok si of line.

poslije ovih podesavanja predji na karticu Connection i tu rascekiraj
opciju:

hang up after sending and receiving,

ovo iz razloga da ti nakon provjeravanja ne bi "pucala" konekcija.

Mahalice

V.