[slikom] pitanje uvezi dropboxa

  • From: sead <sead.fazlic.getei.86@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 27 Jun 2015 10:18:06 +0200

pozdrav listeri imam jedno pitanje zašto u novijem dropboxu nema publik
foldera
baš sam sinoć sa prijateljem razgovao naime on kad postavi neku pjesmu
na dropbox i proslijedi meni link i ja je pustim kao zvučni stream ona
radi a ja kad neku pjesmu postavim na dropbox i pustim je za zvučni
stream na plairomu neradi nijemi jasno očemu je riječ jeste da kodnjega
ima publik folder a kod menene a i linkovi su različiti odnosno
nepočinju na sa istim slovima evo zalijepiću linkove pa dabih neko mi
mogao reći u čemuje problem i razlika
linkovi ispod i hvala na pomoći
moj link
https://www.dropbox.com/s/d8789ir5600pu28/Asim%20Bajric%20-%202015%20-%20Najbolja.mp3?dl=0
link od jarana
https://dl.dropboxusercontent.com/u/76704237/2%20slusate%20studio%20kiki%20sara.mp3
ono što meni nije jasno zašto linkovi nepočinju isto i učemu je razlika
i caka i problem
ja se izvinjavam ako s ovim linkovima izlazim iz teme ove liste ali
poslaosam ih čisto dabi uočili problem i razliku

4. Facebook: http://www.facebook.com/web.portal.slikom
5. Twitter: https://www.twitter.com/slikom