[slikom] Re: NVDA podmeni

  • From: Danijel Baričević <danijel.baricevic@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 26 Jun 2015 17:41:47 +0200

Pozdrav Violeta,

probajte navedeni izbornik aktivirati, ne enterom, već kombinacijom
tipki insert plus razmaknica, pa onda strelicom dolje ili desno
istražiti čega ima.

Također, probajte simulirati klik mišem. Rutajte kursor, znači numerička
nula plus znak kosa crta na numeričkom dijelu. Nakon toga pritisnuti
samo kosu crtu za simulaciju lijevog klika ili zvjezdicu za simulaciju
desnog klika.

Nešto od navedenog mora rezultirati pojavljivanjem opcija u podizbornicima.

lp

Danijel Baričević

Twitter: @baricdan

26.6.2015. u 16:04, Violeta Pećić je napisao/la:

Ne koristim cesto NVDA, ali ponekad pokusam da rijesim nesto pomocu tog
programa ukoliko Jaws zakaze. Zato mozda ne znam nesto vrlo jednostavno sto
je dobrim poznavaocima NVDA svakodnevica.

Dakle, konkretno na Facebook-u kada pokusam da otvorim jedan od podmenija,
najprije cu cuti "meni skupljeno", ako pritisnem enter, obavijestice me da
je sada prosireno. Medjutim, bilo sta sljedece da pokusam, meni se vraca na
pocetno stanje tj. Skupljeno - enter, alt +donja strelica, space-bar,
strelica ulijevo i tako redom.

Konkretan primjer: na standardnoj pocetnoj stranici Facebook-a, postoji
podmeni "sort options" u okviru kojeg postoje dvije osnovne opcije - "top
stories" i "most recent stories". Jaws dopusta odabiranje tih opcija, ali
znajuci da "most recent" meni sadrzi jos jedan mali meni, uz pomoc Jaws-a ne
uspijevam da do�em do njega. To je razlog sto sam krenula da eksperimentisem
s NVDA, ali kako sam vec opisala, on ne odradjuje cak ni onoliko koliko
Jaws.

Gdje grijesim kad je NVDA u pitanju?

Zahvaljujem unaprijed

4. Facebook: http://www.facebook.com/web.portal.slikom