[slikom] Re: pitanje

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 20 Feb 2015 09:18:59 +0100

    Zdravo Zorane,

Ja hvalim Outlook Express a držim se dobrog Winmail-a, čak mi dobro radi i
na ovom mom računaru koji ima samo 512 MB i čiji procesor radi na 1,2 GHz.
Znam šta je navika i koliko je onim koji su koristili Outlook Express bitno
da ga ponovo koriste.
    Na nekim stranim listama sam našao podatke da on nije savršen, uostalom
njega sada više i ne pravi Microsoft već neko drugi. Od skoro je dostupna
novija verzija u kojoj su ispravljene neke greške ali nisam siguran da radi
uvoz poruka iz drugih programa.
    Outlook Express svoje poruke čuva u *. DBX datotekama, koje su jedna
vrsta baze podataka. Winmail opet svoje poruke čuva kao pojedinačne
datoteke sa nastavkom *.emal. Ako se radi o nešto manjem broju poruka,
moguće je pojedinačno svaku poruku otvoriti u Outlook Express te je
premjestiti u odgovarajući folder. A ako se radi o stotinama poruka, onda
je to posao kojeg niko neće raditi...
    Sa ove web strane čiji sam link juče posalo, vidim da postoje neki
dodatni programi za manipulisanje porukama, nisam to koristio, ali možda
nešto od toga može biti od koristi. Pogledaj link ispod i na otvorenoj web
strani pogledaj sve pod naslovom za email:
http://www.jaws-users.com/programs/

    Pozdrav!