[slikom] pitanje

  • From: nikloa zekić <nikolamicmon@xxxxxxxxxxx>
  • To: "slikom@xxxxxxxxxxxxx" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 19 Feb 2015 15:46:11 +0100

Po¹tovani, pozdrav svima,
Nakon jako dugog vremena imam slobodnoga vremena. Rije¹ih zato da vam postavim
jedno pitanje, moglo bi se reæi od ¾ivotne va¾nosti. Naime, skoro sam
reinstalirao windows 7 na mom laptopu. E sad, zanima me ima li neko one fileove
sa kojima se aktivira windows mail, kao i uputstvo kako se to radi jer sam Boga
mi zaboravio. Imao sam nekad te fileove, ali ih nisam saèuvao, tako da sam
prinuðen da vas time malko opteretim. Isto me tako zanima da li ima kojigod
program za primanje po¹te da je jo¹ bolji od windows maila, a da je dovoljno
slièan dobrom starom outlook expressu, jer me mrzi da uèim nove komande i
preèice, a Boga mi, za njih ne¹to i nemam vremena. Hvala vam svima unaprijed, i
¾elim vam ugodan dan.

4. Facebook: http://www.facebook.com/web.portal.slikom
5. Twitter: https://www.twitter.com/slikom