(no subject)

  • From: gina@xxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 30 Oct 2013 04:58:57 +0200

Hvala na brzom odgovoru i hitno . Moram reci da je moj duh je izvadeno jer
sam dobila svoju poštu pokazuje svoju spremnost da mi pomognu s ovom
humanitarnom projektu . Vi necete biti u mogucnosti da znate broj života
možemo utjecati s ovim projektom . No, mislim da moramo dobiti da se bolje
upoznaju prije nego što nastavite dalje na ovom projektu . Ovdje su neke
informacije o meni .

Možete provjeriti na ovoj stranici wikipedia dobiti odgovarajuce
razumijevanje mene .

http://en.wikipedia.org/wiki/Gina_Rinehart

Ja sam gospoda Nada Georgina Rinehart od Hancock ležišta vlasništvo
Limited ( HPPL ) ,državljanin Australije .
Ja sam vrijednost procjenjuje na 29,17 milijarde australskih dolara koje mi
je rangiran kao najbogatiji covjek u Australiji i najbogatija žena na
svijetu .

Život mi je dao svoj ??udio u svojoj misfortunes.I su u braku dva puta ,
razveliprvi idrugi je umro nekoliko godina u braku . Imam cetvero djece ,
koji su me se bave pravnim bitkama tijekom godina tijekom skrbništvo od mog
oca trustfund . , alinajveci od mojih jada je da patim od težine problema
koji je utjecao moje srce i moji lijecnici kažu da imam jako malo vremena
za život .
Ne želim ostaviti iza sebe svoje golemo bogatstvo za moje neuracunljiv
djecu , pa želim koristiti dio mog bogatstva u dobrotvorne svrhe , a ostala
sam htio s mojim vjernim štabova . Ovaj fond je procijenjeno ( $
200,000,000.00 ) dvjesto milijuna dolara .

Želim uspostaviti temelj uz vašu pomoc da dopru do manje privilegija ,
sirocadi i beskucnika diljem svijeta .
Zbog mog zdravstvenog stanja njegova jedina s na suradnji i trudu da ovaj
projekt može ugledati svjetlo dana . Tako sam koristiti ovaj medij da vas
molim da to ucinite sve što morate napraviti je ovostvarnost .
Ja ne mogu doživjeti realizaciju ovog projekta , ali moram implicitno
povjerenje da ce biti u mogucnosti dovršiti ovaj humanitarni projekt uopce
koštale . Ja cu vam dati sporazum dokument pripremio moj savjetnik za vas
da se prijavite svoj ??dio sporazuma u mom sljedecem pismu cim sam se vaše
potrebne podatke .
Ja bi se ocekivati ??istu gestu od tebe , tako da možemo nastaviti dalje .
Vaši podaci ce takoder biti potrebna moj savjetnik za pripremu tajne
dokumente za ovaj projekt .
Molimo odgovorite spod navedene pojedinosti :

MOBILNI BROJ ..........
Vrati mi se u najbliže moguce vrijeme .

Topli pozdrav .
Gospoda Gina Rinehart