[slikom] Re: motorola f3

  • From: "Nikola Rundek" <nikola.rundek@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 3 Jun 2007 00:18:04 +0200

Zdravo Miso!

Nista od onoga sto si naveo nije moguce izvesti, pa sam zato koristio pojam
zvucna najava, jer ne znam kako bi drukcije ovo bilo izvedeno.

U imeniku ces cuti samo:
upisite ime i upisite broj; u porukama ces cuti: upisite tekst poruke, a
nakon unosa, tj. stiskanja tipke za upis broja: utipkajte broj ili
pritisnite imenik.