[slikom] Re: mobilni telefoni

  • From: "Edo_slauf" <slauf@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 23 Feb 2005 01:03:11 +0100

I jos jedan mi se problem javlja sto sam zaboravio da kazem. Kad recimo
dobijem sms moram da podesim kad otvorim poruku na reply jer u protivnom
procita rijec i onda cita dalje samo... ali to nije slucaj sa svim smsovima
nego samo sa nekim porukama a neke cita normalno kad se otvori iz opcia
menia za citanje poruk. Ja sam jedino ovaj problem rijesio tako sto odem na
da procitam. Ja sam zvao de i pitao ih za ovaj slucaj oni su mi javili da ce
u brzo izaci up grade za talks. Jeli tebi ovaj problem poznat i sta znas o
ovome?